JÄVLA )(&(/€&%#%%

ÅH JÄVLA FITTDAG URSÄKTA ORDVALET MEN JÄVLA SKITSVINVÄRLD JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG.
Har pms, ont som FFANNNNNNNNNNN i magen, SKITTJURIG VARIT HELA DAN, HUNGRIG, GODISSUGEN, mamma ha dragit med mig på massa skit o bära bord o bajs, MIN MOBIL HAR SPRUCKIT GENOM HELA SKÄRMEN <---(DET VAR DROPPEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN). JAG HAR IDROTT IMORGON JAGF VILL DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

Asså jag och mina agressionsproblem nu för tiden, jag vill slå ett träd. Hårt. Tills det dör. Jag vill tugga sönder nåns hand. Jag vill sparka en tegelvägg. Vill slå sönder gitarrer och välta garderober. Kasta mat överallt och skrika högt.

MITT LIV ÄR DET SÄMSTA EVER: INGEN HAR DET SÄMRE:

hahahhahha. okej nu räcker det. men fan vilket humör jag har... borde vara glad för så mycket så nu är jag det :)


(humörsvägningar?! o.O)

Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

jag villl slå ett träd. HAHAHHAHAA



det blir bättre när du får träffa mig på lördag så ska vi ÄTA och ÄTA och .. ÄTA! :-D

2012-04-05 @ 19:31:20
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0