Samarkanda

TACK mina finaste kusiner för världens bästa platta! Thåström är fortfarande min min MIN gud. Ryser.

Skulle vara skönt att slippa oroa sig någon gång. Vill inte ha klumpen i magen. Och idag har jag svårt att andas. Fri själ? Inre lugn? Tillfredsställelse? Lycka?

Du skulle inte varit där. Du skulle varit någon annan stans just den kvällen men du var där. Trots de två metrarna kunde du inte tillåta dig själv att se in i mina ögon. Jag gav dig chansen men vände mig om och gick. Jag skulle aldrig varit där.

Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

oh den har kommit nu, vad bra! :-D Hoppas vi ses i morgon!<3

2012-02-18 @ 19:25:27
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0