Beväpna dig med allting som du längtat och drömde om en gång

Idag kan inget dra ner mig. Fick största vårkänslan. Sen började det snöa.

Just nu vill jag ha sena sommarnätter med alla fina människor. En Thåströmkonsert eller två. Festival med världens bästa Emma & Solveig, lyssna på Markus Krunegård och bråka med campingpuckon. Åka till Lovisa och ta igen allt vi missat tillsammans och fikafikafika. Sitta på en balkong med Davve högt över staden och lyssna på musik, svära över den förbannade världen men släcka ilskan med en cigg och fest senare in på natten. Åka till Göteborg med min fru Bem och träffa Mange. Sitta på Steve's uteservering med Lina & Emmie och äta. Förfesta hos Samme och känna sig som hemma. Hälsa på Cisella och Jonathan i Jönköping, gå längs vattnet och drömma mig bort. Åka tåg med Allexx till Stockholm och vara uppe hela natten och spela gitarr. Åka till Norrköping och träffa de jag träffar för sällan. Gå på festival och se Stefan Sundström. Åka på roadtrip med Asim, Anjelica & Annabelle. Åka till London med Anjelica en gång till. Hitta en söt kille att bli förälskad i.

Sommar på balkong






Kommentarer
Postat av: Emmie

Älskar dig!

2012-02-01 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0