Då det vänder

"Alltid kul när du kommer hem till oss."

Just en sån mening, som kan få mig varm inombords, men som jag aldrig skulle kunna ta åt mig av helt. Måste försöka.

Det är så jävla skönt att kunna åka till er efter skolan. Att bara kunna fly sitt egna och låtsas som man är en del av ett annat liv. Vi tar ett steg åt sidan, sitter och blåser luft ute. Pratar om dina gamla festminnen och jag skrattar. Längtar till våren och hoppas på att sitta där med er på altanen. Och din son är fantastisk. Kör inte över honom alltför mycket.


Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

när jag säger sådär så menr jag i alla fall det! :-D vi måste ses sanart! <3

2012-01-18 @ 22:17:41
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0